Tuesday, June 16, 2009

Sehari satu captured~


|selasa| 16 jun 2009| kenapa sehari satu captured? | BUSY! Kalau diikutkan semua orang busy.. budak2 busy maen..plajar busy study..so org mcm aku busy bekerja..kalo asik fikir tntang kerja mmg kita sendiri pn tak tau bila akan semua ni berakhir...aku bukan nak iainya berakhir bemakna TUTUP atau CLOSED tapi kalo asik fikir KERJA kita semakin tiada ruang untuk buat ape kita suka buat.. mcm aku.. |SangatChentaPadaPhotography & DigialArt| kalo sebut pasal digital art..aku dah ada company priting sendiri Alhamdulillah~ tapi utk photog..DSLR dah ada.. class dah pegi.. tapi masa utk meng"KLIK" tiada..kadang2 masa klik ada masa upload plak takde..so dengan adanya blog ni..|MulaiDariTarikhIniAkuAkanMerajinkanDiriAkuDenganMenguploadSatuGambarSehari..|
Aku Harap Dengan Cara Ni Dapat Memantapkan |SkillPhotogAku|..
Sekian...Wasalam~

No comments:

Post a Comment